موضوع و مقاله بیس حسابداری(2022)

مقاله بیس حسابداری و حسابرسی 2021،مقالات ترجمه شده حسابداری 2022، مقاله ISI

موضوع و مقاله بیس حسابداری(2022)

مقاله بیس حسابداری و حسابرسی 2021،مقالات ترجمه شده حسابداری 2022، مقاله ISI

مقاله ترجمه شده حسابداری مدیریت 2016

چکیده
این مطالعه به بررسی این موضوع می پردازد که آیا استفاده از سیستم های حسابداری مشتری برای اهداف تخصیص منابع یک منبع مزیت رقابتی پایدار است. بر اساس مجموعه ای از داده های طولی که عملکرد شرکت هایی را مقایسه می کند که حسابداری مشتری و معیارهای صنعت آنها را اتخاذ می کنند، متوجه می شویم که عملکرد مالی اتخاذ پسین را افزایش می دهد و منجر به عملکرد مثبت غیر طبیعی قابل توجه در برابر متوسط معیارهای صنعت (۵-۴٪ – سطح اختلاف ROA) در دو سال اول بعد از اتخاذ می شود. با این حال، ما نیز نشان می دهیم که این تاثیر در طی زمان تشدید می شود و نشان می دهد که بکارگیری سیستم های حسابداری مدیریت یک منبع موقت به جای مزیت رقابتی پایدار است. نتایج برای سایر رویدادهای استراتژیک در زمان اتخاذ، رقابت مختلف همتایان، و تاثیر عوامل دیگر که می تواند برای نفوذ در عملکرد شرکت مورد انتظار باشند، قوی هستند. ما در مورد مفاهیم این یافته ها برای تحقیق و فعالیت حسابداری مدیریت بحث می کنیم.

کلید واژه ها: حسابداری مشتری، سیستم های حسابداری مدیریت، مزیت رقابتی پایدار، قابلیت های پویا، عملکرد

—————————————–

عنوان اصلی مقاله:  An investigation of Customer Accounting systems as a source of sustainable competitive advantage

ترجمه فارسی عنوان:  بررسی سیستم های حسابداری مشتری به عنوان یک منبع مزیت رقابتی پایدار

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۳ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۳۰ صفحه


دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.