موضوع و مقاله بیس حسابداری(2022)

مقاله بیس حسابداری و حسابرسی 2021،مقالات ترجمه شده حسابداری 2022، مقاله ISI

موضوع و مقاله بیس حسابداری(2022)

مقاله بیس حسابداری و حسابرسی 2021،مقالات ترجمه شده حسابداری 2022، مقاله ISI

مقاله ترجمه شده حسابداری مالی 2017

چکیده
اینترنت به طور گسترده ای توسط شرکت های پذیرفته شده در بورس برای مدیریت روابط سرمایه گذار مورد استفاده قرار می گیرد. از ژانویه ۲۰۰۷، سازمان مالی فرانسه از شرکت های پذیرفته شده در پاریس در خواست نموده است که تمام اطلاعات مالی اجباری را به منظور افزایش شفافیت اطلاعات از طریق اینترنت افشا نمایند. این مقاله به بررسی تاثیر افشای مبتنی بر اینترنت بر بازار سهام فرانسه از طریق تجزیه و تحلیل رابطه بین عدم تقارن اطلاعاتی و شیوه های افشا اینترنت می پردازد .گسترش مطالعات قبلی در مورد افشای مبتنی بر وب، یک چک لیست از ۴۰ آیتم برای ارزیابی سطح افشای داوطلبانه مبتنی بر اینترنت توسعه می یابد. اندازه گیری عدم تقارن اطلاعاتی از طریق گسترش و احتمال معامله اطلاع داده شده، ما نشان می دهیم که افشای بیشتر مبتنی بر وب عدم تقارن اطلاعات در بازار مالی فرانسه را کاهش می دهد.

کلید واژه ها: اینترنت، عدم تقارن اطلاعاتی، اطلاعات مالی

——————————————-

عنوان اصلی مقاله:      Can Internet-based disclosure reduce information asymmetry

ترجمه فارسی عنوان:  آیا افشای مبتنی بر اینترنت می تواند عدم تقارن اطلاعاتی را کاهش دهد؟

تعداد صفحات انگلیسی:  ۱۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۲۱ صفحه


دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده حسابداری زیان وام بانکی 2017

چکیده

بانک هایی که از محافظه کاری مشروط در تدابیر حسابداری زیان وام بانکی پیروی می کنند، با کاهش ریسک سقوط بیشتری مواجه می شوند. کانال های اختیاری کلیدی حسابداری زیان وام، قوانین و سهمیه ها می باشند. ما نشان میدهیم که محافظه کاری مشروط منجر به کاهش ریسک سقوط بانک های کوچک در دوره های کسادی اعتبارات و رونق اقتصادی میشود. در بانک های بزرگ و حتی بانک هایی با سطح بالاتر تیرگی، ریسک سقوط با حسابداری محافظه کاری کاهش پیدا نمیکند.  با این وجود تدابیر قانونی برای حسابداری زیان وام بانکی بانک های محافظه کارتر بیانگر فرصت چشم گیری برای کاهش تاثیرات سیستماتیک ناشی از کاهش قیمت نزولی در سهام بانک های بزرگ نبود.

————————

عنوان اصلی مقاله : Bank loan loss accounting treatments, credit cycles and crash
risk
ترجمه فارسی عنوان : تدابیر حسابداری زیان وام بانکی ، چرخه اعتبارات و ریسک سقوط

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۹ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۳۲ صفحه


ددانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله استانداردهای گزارشگری مالی با ترجمه 2017


چکیده

هدف از این مقاله بررسی این است که آیا تغییرات در استانداردهای حسابداری باعث افزایش درجه وابستگی اطلاعات مالی در شرکت های ثبت شده در مکزیک می شود. این تحقیق بین سال های ۲۰۰۰-۲۰۱۳ بر اساس اطلاعات دریافتی از ۱۴۱ شرکت که با استفاده از روش داده های پانل به بورس مکزیک گزارش می داده اند انجام شده است. یافته ها نشان می دهد که تغییرات از قوانین محلی (اصول کلی پذیرفته شده حسابداری) گرفته تا استانداردهای معتبر بین المللی (استانداردهای گزارشگری مالی و استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی) باعث افزایش درجه وابستگی و بنابراین کیفیت اطلاعات می شود. این مطالعه نشان می دهد که اطلاعات حسابداری با استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی بیشتر قابل اعتماد است.

کلیدواژگان: کیفیت اطلاعات حسابداری؛ استانداردهای گزارشگری مالی؛ استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی ؛ اصول حسابداری

————————

عنوان اصلی مقاله : Effect of information quality due accounting regulatorychanges: Applied case to Mexican real sector
ترجمه فارسی عنوان : تاثیر کیفیت اطلاعات در تغییرات قانونی موثر حسابداری: یک مورد عملی در بخش حقیقی در مکزیک

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۴ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۱۷ صفحه


ددانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله 2017 بازار حسابرسی غیردولتی با ترجمه


چکیده

این مطالعه میزان جابه جایی حسابرسان از ۴ واحد حسابرسی بزرگ توسط سازمان های غیرانتفاعی (NPOs) را پس از تصویب ساربنس-اوکسلی (SOX) بررسی می کند. اگرچه مقررات SOX به طور مستقیم به سازمان های غیرانتفاعی اعمال نمی شود، محدودیت های ظرفیت و تعدیل های مشتری به علت SOX، ممکن است حضور ۴ شرکت بزرگ در بازار حسابرسی غیرانتفاعی را کاهش دهد. ما متوجه شدیم که جابه جایی های رو به پایین از ۴ شرکت بزرگ، دوره بعد از SOX را افزایش داده است. در دانشگاه ها و کالج ها، احتمال بیشتری برای جابه جایی رو به پایین از چهار واحد حسابرسی در دوره بعد از SOX در مقایسه با دوره قبل از آن، نسبت به سایر سازمان های غیردولتی وجود دارد. این نتایج نشان می دهند که SOX تاثیرات مختلفی بر سازمان های غیردولتی بسته به ماهیت سازمان دارد. در سازمان های غیردولتی پرمخاطره، همانطور که با وجود کمبودهای کنترل داخلی نشان داده شده است، احتمال جابه جایی حسابرسی رو به پایین بیشتری وجود دارد. احتمال بیشتری وجود دارد که سازمان های غیردولتی، یک متخصص خارج از ۴ واحد بزرگ را در پیروی از جابه جایی رو به پایین، در مقایسه با سایر سازمان های غیردولتی با حسابرسان خارج از ۴ واحد بزرگ، انتخاب کنند، که با تقاضای کیفیت حسابرسی بالاتر توسط این سازمان ها همخوانی دارد. ما هیچ مدرک قابل توجهی پیدا نکردیم که جابه جایی هایی رو به پایین برای این سازمان ها، با کاهش کمک های بعدی مرتبط باشد. با این حال، ما متوجه شدیم که جابه جاشوندگان رو به پایین، با افزایش در نقاط ضعف مادی در کنترل داخلی، مرتبط است.

کلمات کلیدی: تغییر حسابرس ، بازار حسابرسی غیردولت ، قانون ساربانس-اوکسلی ، تخصص حسابرس ، نقاط ضعف مادی

————————

عنوان اصلی مقاله : Post-SOX downward auditor switches and their impacts on the nonprofit audit market
ترجمه فارسی عنوان : جابه جایی رو به پایین حسابرسان پس از SOX و تاثیرات آنها بر بازار حسابرسی غیرانتفاعی

تعداد صفحات انگلیسی: ۲۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۴۱ صفحه

ددانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله ترجمه شده حسابداری مدیریت استراتژیک 2017

چکیده

این مقاله سعی دارد عملی بودن اتخاذ حسابداری مدیریت استراتژیک (SMA) را در بانک های کشور در حال توسعه­ی نیجریه، به صورت تجربی آزمایش کند. این مقاله، مقدار و سهم SMA را بر روی تصمیم گیری استراتژیک بررسی می کند. داده های مطالعه از ۷۱ مدیر بانکی از ۲۰ بانک ثبت شده در نیجریه بدست آورده شدند. برای آنالیز داده ها از روش تخمین رگرسیون ساده و آزمون کی اسکوئر پیرسون استفاده شد. این مطالعه پی برد که بانک های نیجریه SMA را نه به عنوان یک مفهوم، بلکه به عنوان یک اصل عملیاتی استفاده می کنند و SMA نقش قابل ملاحظه ای بر روی تصمیم گیری استراتژیک در زمینه مزیت رقابتی و سهم بازار افزایش یافته، ایفا می کند. مطالعه حاضر برای بانک ها در سایر اقتصادهای در حال توسعه ارزش ارائه می دهد، که در آن استدلالی که آنها می توانند از اتخاذ SMA به عنوان بخشی از استراتژی های بانکی بهره ببرند مورد حمایت قرار می دهد.

واژگان کلیدی: حسابداری مدیریت استراتژیک، تصمیم گیری، سهام بازار، بانکها، نیجریه

————————

عنوان اصلی مقاله : Strategic management accounting and decision making: A survey of the Nigerian Banks
ترجمه فارسی عنوان :حسابداری مدیریت استراتژیک و تصمیم گیری: مطالعه ای بر روی بانک های نیجریه

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۹ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۸ صفحه


ددانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده حسابداری ناب 2017

چکیده

مرکز فناوری پالس (سیستم های لجستیک و تولید[۱]) یک کارخانه کارآموزی جهت تحقیقات کاربردی محور و آموزش در حوزه های تولید ناب، حسابداری و همچنین صنعت ناب ۰/۴ ، میباشد. رویکرد تعلیمی اصلی آموزش و پرورش، بازی های شبیه سازی می باشند. تولید ناب به عنوان سنگ محک تولید کارآمد است. با این حال نتایج انتقال ناب معمولا فاقد انتظارات ما بوده است. متخصصان گمان می کردند که ابتکارات ناب باید توجه آنها را به خود جلب کند. در نتیجه بازی شبیه سازی توصیف شده در این مقاله نشان داد که باید مدیریت صحن کارخانه با حوزه جدید حسابداری ناب ترکیب شود.

کلمات کلیدی: کارخانه کارآموزی، بازی شبیه سازی، مدیریت صحن کارخانه، حسابداری ناب، تولید ناب

————————

عنوان اصلی مقاله : Simulation Game for Lean Leadership – Shopfloor Management combined with Accounting for Lean
ترجمه فارسی عنوان :  بازی شبیه سازی رهبری ناب – ترکیب مدیریت صحن کارخانه با حسابداری ناب

تعداد صفحات انگلیسی: ۹ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۹ صفحه

ددانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی