موضوع و مقاله بیس حسابداری(2022)

مقاله بیس حسابداری و حسابرسی 2021،مقالات ترجمه شده حسابداری 2022، مقاله ISI

موضوع و مقاله بیس حسابداری(2022)

مقاله بیس حسابداری و حسابرسی 2021،مقالات ترجمه شده حسابداری 2022، مقاله ISI

مقاله ترجمه شده حسابداری 2017

چکیده

برنامه های کارآموزی، به ابزار یادگیری مهم در آموزش عالی شده اند. برای انضباط حسابداری، کارآموزی به شکاف بین ورودی فنی در کلاس و برنامه های واقعی در تراکنش زمان واقعی کمک می کند. برنامه کارآموزی حسابداری، تجربه ی دانشجوی حسابداری را با قادر ساختن آنها به یادگیری فنون از متخصصان باتجربه تر، توسعه می بخشد. در پایان برنامه، انتظار می رود که دانشجویان، تجربیات مرتبطی را برای کمک به آنها در تصمیم گیری در قرار گرفتن در شرایطی که برایشان بهترین است، کرده باشند .

معمولا دانشجویان حسابداری، در هر دو زمینه ی ممیزی و یا مالیات، تخصص می یابند. بسیاری از شرکت های حسابداری، برنامه های استاندارد کارآموزی خودشان را دارند که به دانشجویان کمک می کند تا تعیین کنند که چه جنبه ای از حسابداری، برای آنها مناسب تر است. در بسیاری از موارد، برنامه های کارآموزی به طور معمول، در اواخر دوره ی مطالعه، به منظور قادر ساختن دانشجویان در استفاده از دانش حسابداری جامع خود در دنیای واقعی، انجام شده است .

انتظار می رود که در این سطح، دانشجویان با مهارت های لازم در حسابداری تجهیز شده باشند. هدف از این مطالعه مقدماتی، شناسایی رضایت کارفرما از عملکرد دانشجو است که شامل ویژگی های شخصیتی و همچنین مهارتهای دانش و حسابداری شناختی خود می باشد. این مطالعه، از برآورده پرسشنامه توزیع شده در ۴ شرکت حسابداری کلان و ۴ شرکت حسابداری خرد، استفاده کرده است. یافته های این مطالعه نشان می دهد که اکثر کارفرمایان با عملکرد کارآموزان در رابطه با مسئولیت صلاحیت شغلی و مطابق با الزامات کار، راضی بوده اند .

با این حال، مشخص شده است که کارآموزان در ارتباط با ایده های شان و تهیه گزارشات فنی، با مشکلاتی مواجه شده اند. مطالعه ارائه شده، به طوری مقدماتی نشان می دهد که کارآموزان، با توانایی برقراری ارتباط موثر با ایده ها و تهیه گزارشات فنی حسابداری، تجهیز نشده اند. مفاهیم و جهات تحقیقات آینده از این مطالعه، مورد بحث قرار گرفته است.

 کلمات کلیدی: کارآموزی؛ حسابداری؛ تحصیلات؛ کیفیت خدمات.

——————-
عنوان اصلی مقاله:    Employer’s Satisfaction on Accounting Service Performance: A
Case of Public University Internship Program
ترجمه فارسی عنوان:   رضایت کارفرمایان از عمل کرده خدمات حسابداری: نمونه ای از برنامه کاراموزی دانشگاه دولتی
تعداد صفحات انگلیسی:  ۶ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۱۳ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.