دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
چکیده
نقش روش های حسابداری نوشتاری و بصری در
معین کردن شرایط احتمالی در تصمیم گیری مدیریت مدرن به خوبی مستند شده است.
بر خلاف آن، در این مقاله از دستور زبان فراتر می رویم و عملکرد حسابدار
شفاهی -گزارش وجدان- را که در قرن ۱۶ درانجمن عیسی آغاز شد و تا به امروز
تقریبا بدون تغییر مانده است، تحلیل می کنیم. در این نوع عملی، ما کاربست
معنوی مرتبطی را نیز میبینیم که به روش های حکومتی ارتقا یافته اند و به
روش حکومتداری مدرن شباهت دارند. در این مقاله به طور کلی تری کاربستهای
شفاهی- شنیداری و نقششان در ساخت روابط حسابرسی و قدرت را بررسی می کنیم.
واژگان کلیدی: حسابداری شفاهی، اهمیت وجدان، قدرت روحانی، فوکو، یسوعیون، تاریخ
————————
عنوان اصلی مقاله : Oral-aural accounting and the management of the Jesuit corpus
ترجمه فارسی عنوان : حسابداری شفاهی- شنیداری و مدیریت مجتمع یسوعیونتعداد صفحات انگلیسی: ۲۴ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۳۲ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
خلاصه
سازمانهای پلتفرم مانند Uber، eBay و
Airbnb، پدیده از هم گسیخته در حال رشدی را در سرمایهداری معاصر، تغییر
سازمان اقتصادی، ماهیت کار و توزیع ثروت نشان میدهند. این مقاله به تحقیق
درباره گزارش های حسابداری میپردازد که از این شکل سازماندهی پشتیبانی
کرده و در این راستا با چالشی مهم در طی تاریخچه محاسبات روبرو میشود.
نیاز به گریز از آن، چیزی است که هاپوود[۱]
(۱۹۹۶) آن را به عنوان “آگاهی از سلسله مراتب” عنوان میکند. به این
ترتیب، این مقاله به توسعه مفهوم زیرساخت ارزیابی پرداخته و عملیات
حسابداری را توصیف میکند و سازمان مبتنی بر شکل بنیادی را توانا میسازد.
آنها قابل ارزیابی هستند زیرا تعداد زیادی از دستگاههای تعامل شامل
رتبهبندی، درجهبندی، بررسیها و ممیزیها را برای ایجاد دستورات قیمتی
مستقر میکنند. آنها زیرساختهایی هستند که مکانیزمهای ضروری غیرمحسوس را
برای جریان فعالیت اقتصادی و تغییر بنیادها، فراهم میسازند. برای توضیح
مفهوم زیرساخت ارزیابی با نمونهای از eBay، نقش این مقاله (۱) فراهم نمودن
واژگان تحلیلی برای دستیابی به فعالیتهای حسابداری است که از این نوع
بنیادها به عنوان شکل جدید سازمانی حمایت میکند و به دنبال آن (۲) تمرکز
تحلیلی محققین را از زمینه سلسله مراتبی به درجهبندی مورد بررسی قرار
میدهد. از نظر مفهومی، این تغییر از حسابداری مدیریت برای ارزیابی
زیرساختهاست تا تمرکز بر روی ارتباطات (زیرساختهای ارزیابی، بیان یا
ارجاع نمیدهند بلکه موارد، مردم و عقاید را با یکدیگر مرتبط میکنند) ، یا
نسبیت (زیرساختهای ارزیابی، موضوعات را محدود نمیکند بلکه دنیاهای جدید
را به هم نزدیک میکند) و شکلهای جدید کنترل (زیرساختهای ارزیابی مراکز
محاسبه نیستند، بلکه کنترل به طور گسترده توزیع میشود در حالیکه قدرت
متمرکز باقی میمانند) باشد.
واژگان کلیدی: حسابداری، آگاهی سلسله مراتبی، ارزشیابی، زیرساختها، سازمان پلتفرم (بدون ساختار)
————————
عنوان اصلی مقاله : Evaluative infrastructures: Accounting for platform organization
ترجمه فارسی عنوان : زیرساخت های ارزیابی: حسابداری برای سازمان پلتفرم (بدون ساختار)تعداد صفحات انگلیسی:۱۷ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۵۶ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
چکیده
ما دیدگاه مدیریت خطا در کیفیت حسابرسی
را ارائه میکنیم. با توجه به ۱۸ ماه مشاهدات کارکنان حرفهای و ۳۸
مصاحبهی انجام شده در یک شرکت حسابداری ۴ بزرگ، ما یک مدل چندسطحی از
مدیریت خطا را ایجاد میکنیم. با این مدل ما نشان می دهیم که چگونه
ساختارهای سازمانی، رویه ها و شیوه های عملکرد تیمی و شناختها و احساسات
فردی برای مدیریت خطاها با یکدیگر تعامل میکنند. مدل چند سطحی مدیریت خطا
به ما امکان می دهد که تحقیقات رفتاری و اجتماعی قبلی در مورد کیفیت
حسابرسی را به صورت مفهمومی تلفیق کنیم، این مدل همچنین به تحقیقات
روزافزون در مورد شرکتهای حسابداری کمک میکند و توضیح می دهد که چگونه دو
رویکرد کلی برای مدیریت خطا که اغلب در تضاد با یکدیگر تصور میشوند (یعنی
پیشگیری از خطا و تحمل پذیری خطا) میتوانند با هم تعامل داشته و حتی
متضمن یکدیگر شوند.
واژگان کلیدی: کیفیت حسابرسی، مدیریت خطا، مدل چند سطحی
———————–
عنوان اصلی مقاله : An error management perspective on audit quality: Toward a multilevel model
ترجمه فارسی عنوان : دیدگاه مدیریت خطا در کیفیت حسابرسی: به سوی یک مدل سه بعدیتعداد صفحات انگلیسی: ۲۲ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۴۱ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی چکیده
یک عنصر اصلی بسیاری از کدهای حاکمیت شرکتی، سیستم ” انطباق یا توضیح “۱
است، که به موجب آن شرکتهایی که با کدهای حاکمیت شرکتی مطابقت ندارند
نیاز است تا توضیحاتی را برای هر آیتم غیر انطباق ارائه دهند. . این مقاله
گونه شناسی را برای توضیح استراتژی های بلاغی که شرکت ها برای متقاعد کردن
مخاطبان خود در مورد نیاز به توضیح به جای انطباق استفاده می کنند، بسط
داده شده است. با استفاده از رویکرد تحلیل محتوای معنایی، این گونهشناسی
برای تحلیل توضیحات در مورد عدم مطابقت با قانون های حاکمیت شرکتی بریتانیا
اعمال میشود. این نمونه شامل توضیحات غیر انطباقی از ۱۰۰ شرکت FTSE در
طول دو دوره از (تاریخ ۲۰۰۴ / ۰۵ و ۲۰۱۱ / ۱۲ ) است . این دورهها در پی
تغییرات اساسی در کد سال ۲۰۰۳ بریتانیا و کد ۲۰۱۰ انتخاب شدند . ۶۳ (۴۳)
(۰۵/۲۰۰۴ با ۱۲/۲۰۱۱ داخل براکت گذاشته شده است) کمپانی وجود داند که با یک
و یا چند اصل از قوانین گذشته تطابق ندارند و ۱۴۶ (۷۱) توضیح برای این
عدنم تطابق وجود دارد.
استراتژیهای بلاغی کلیدی که در توضیحات غیر انطباق شناسایی میشوند
عبارتند از : ” به حداقل رساندن احساسات منفی ” ( آسیب چندان جدی نیست ) ،
استفاده از ” کلمات دوپهلو ” که نا تطابقی را کم رنگ می کند و ” تعالی”
هستند. تحقیقات نشان میدهد که استفاده رو به افزایشی از استراتژیهای
بلاغی در توضیحات غیر انطباق در سال ۲۰۱۱ / ۱۲ در مقایسه با ۲۰۰۴ / ۰۵ دیده
می شود و استراتژیها به نظر میرسند که به سمت تفسیر گمراهکننده به جای
منطقهای متقاعد کننده معنادار گرایش پیدا میکنند . استفاده از چنین
استراتژیهایی ممکن است منجر به عدم اطمینان در بازار شود یا به خود سیستم ”
انطباق یا توضیح ” آسیب بزند . توضیحات معتبر برای کار سیستم “تطابق یا
توضیح ” حیاتی هستند . درک استفاده از بلاغت میتواند در ارزیابی این
توضیحات مفید باشد .
واژگان کلیدی: کد حکمروایی شرکت، مصالحه یا تبیین، عدم مصالحه، تبیین، بلاغی، نوع شناسی————————
عنوان اصلی مقاله : Explanations for corporate governance non-compliance: A rhetorical analysis
ترجمه فارسی عنوان : توضیحاتی در مورد ادراه شرکت غیر انطباقی: تحلیل بلاغیتعداد صفحات انگلیسی: ۲۴ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۶۷ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
خلاصه
پروفایل علمی حسابداری در سالهای اخیر
تغییر کرده است . اولین دانشگاهیان اغلب از حرفه حسابداری استخدام میشدند .
در حال حاضر ، استخدام یک گروه آکادمیک حسابداری دارای پروفایل مشابه با
بقیه دانشگاه ها است که دارا بودن مدرک دکترا امتیاز به حساب می آید.
دلایل این روند با استفاده از چارچوب منطقهای فرهنگی و سازمانی مورد بررسی
قرار میگیرد . زمینه ی استخدام و تغییرات سازمانی تاثیر گذار بر استخدام
در زمینه ی حسابداری در دانشگاه، از طریق دیدگاههای روسای دپارتمان هایی
که در مورد سیاستهای استخدام موسسه و الزامات اصل آنها دانش دارند، بررسی
میشود . به نظر میرسد که فرآیند ارزیابی تحقیق یک محرک تغییر الگوهای
استخدام است و استخدام در دو حوزه متضاد در نظر گرفته میشود : اسکاتلند ،
که ارزیابی دوره ای در دانشگاههای قدیمی و جدید را در بردارد و جمهوری
ایرلند که چنین فرآیندی ندارد . با وجود تفاوت در دیدگاههای بیان شده سران
در این زمینهها و تفاوتهای مختلف در محیط های تحقیقی آن ها گرایش در همه
بخشها به سمت استخدام ( اسکاتلند ) یا رشد( جمهوری ایرلند ) دارندگان
مدرک دکترا به جای کارکنان حرفهای حرفهای است . پیامدها برای ماهیت این
اصل مورد بحث قرار میگیرند .
————————
عنوان اصلی مقاله : The decline of the
professionally-qualified accounting academic: Recruitment into the
accounting academic community
ترجمه فارسی عنوان : افول حسابداری حرفهای آکادمیک : استخدام در جامعه آکادمیک حسابداریتعداد صفحات انگلیسی: ۲۰ صفحه